Wednesday 30 March 2011

Durian . . durian

picture by google image 


Bismillahirrahmanirahim..
Assalamualaikum wbk..


Sekarang musim durian, kat perak la. Tapi kalau kat negeri lain tak pasti. Cumanya nak kongsi sikit, bila musim durian tiba, bau durian yang menusuk kalbu ada di mana-mana. MasyaALLAH..kuat betul bau durian ni. Dalam minggu ni je kawan-kawan aku semuanya pergi bedal durian. Aku tak terkecuali..hehehe.. Tapi, aku tak biasa buka kulit durian dan tak pernah pun tahu cara nak buka. Baru semalam aku belajar. 


Terima kasih kepada Aina dan abang-abangnya sebab sudi belanja kami makan durian semalam. Banyak sangat sampai tak larat nak habiskan, abang Aina boleh habiskan, jangan risau tak akan membazir ^^. Dan, musim durian kali ni la aku makan lebih daripada biasa. Sebenarnya aku tak suka sangat makan durian, boleh makan tapi tak boleh banyak-banyak sebab badan aku jadi panas dan susah nak tidur. Benda ni la yang jadi kata  aku semalam sebab makan banyak duria.. jadi, ingat-ingat lah masa makan tu, jangan diikutkan sangat nafsu makan, nasihat buat diri sendiri khususnya . .


p/s: Terima kasih sekali lagi ^^,

2 comments: